Szkoła Podstawowa nr 5 im. Skarbów Ziemi Górnośląskiej w Rudzie Śląskiej

Relacja z 49 Rajdu Krokusowego na Stożek w Wiśle

W sobotę 25 kwietnia 2015 roku uczniowie naszej szkoły wraz z nauczycielami wychowania fizycznego uczestniczyli w 49 Rajdzie Krokusowym na Stożek zorganizowanym przez oddział PTTK w Rudzie Śląskiej.

Z naszego miasta wczesnym rankiem na rajd wyruszyło 5 autokarów. O godzinie 10.00 stawiliśmy się na starcie rajdu, który znajdował się na przełęczy Kubalonka. Stamtąd wraz z przewodnikiem ruszyliśmy czerwonym szlakiem na szczyt. Trasa o długości ok 7,5 km trwała 3 godziny. Nikt nie czuł jednak zmęczenia bo dopisała pogoda i humor. Podziwialiśmy piękne widoki Beskidu Śląskiego oraz słuchaliśmy ciekawych opowiadań pana przewodnika.

Na szczycie uczniowie brali udział w konkursach i otrzymali pamiątkowe odznaki. Po 1,5 godzinnym odpoczynku w schronisku PTTK na Stożku ruszyliśmy niebieskim szlakiem do Wisły skąd autobusem udaliśmy się w drogę powrotną. Byliśmy zmęczeni ale bardzo zadowoleni z udanego rajdu.

Zapraszamy do galerii naszych zdjęć.